Απόκτησε επίπεδη κοιλιά και τέλειους κοιλιακούς με 7 ασκήσεις

Ένα πρόγραμμα για κοιλιακούς – «φωτιά»

Απόκτησε επίπεδη κοιλιά και τέλειους κοιλιακούς με 7 ασκήσεις

Η επίπεδη κοιλιά, η γραμμωμένη, με τους κοιλιακούς να διαγράφονται πάνω της, είναι κάτι που οι περισσότεροι θέλουν, είτε είναι άντρες είτε γυναίκες. Αυτή η κοιλιά, όμως, δεν είναι παίξε γέλασε. Θέλει να προσπαθήσεις για να την αποκτήσεις, αλλά πίστεψέ μας, αν ακολουθήσεις ένα καλό πρόγραμμα ασκήσεων και μία σωστή διατροφή, θα την αποκτήσεις χωρίς καμία αμφιβολία.

Γι’ αυτό το πρώτο κομμάτι της γυμναστικής το σίγουρο είναι ότι, αν ψάξεις, θα βρεις πολλά προγράμματα, όμως αυτό που θα δεις παρακάτω συγκεντρώνει 7 πολύ καλές ασκήσεις που εστιάζουν στους κοιλιακούς και υπόσχονται να σου δώσουν αυτό που θες.

Η fitness trainer Rebecca-Louise στο συγκεκριμένο επεισόδιο του καναλιού της XHIT σου δείχνει ασκήσεις για να ξεφορτωθείς το λίπος και να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, όχι μόνο για το καλοκαίρι αλλά και για όλη τη χρονιά.

Δες το πρόγραμμα στο βίντεο που ακολουθεί και καλή γυμναστική. Επιμονή κι υπομονή χρειάζεται κι ο,τι θες θα το πετύχεις.

Διάβασε επίσης: Γίνε μία teen yogi με ένα πρόγραμμα ειδικά για εσένα