Η διαδικασία πίσω από το makeup του Joker δεν ήταν απλή κι η υπεύθυνη πίσω από αυτό αποκαλύπτει πώς κατέληξε σε αυτό
Κάθε Joker που έχει περάσει ποτέ από την ιστορία του κινηματογράφου, ξεκινώντας από τα χρόνια του Cesar Romero (1966), προχωρώντας σε αυτά του Jack Nicholson (1989) και στα πιο πρόσφατα του Heath Ledger (2008) και του Joaquin Phoenix (2019), έχει δώσει τη δική του ματιά στον ρόλο που του έχει ανατεθεί. Ανάμεσά τους, βρίσκουμε πολλές διαφορές ως προς τη μεταφορά από τα κόμικς στον κινηματογράφο, με άλλους να βρίσκονται πιο κοντά στο έντυπο -Nicholson- κι άλλους να έχουν ξεφύγει πλήρως και να έχουν δημιουργήσει ένα έως και διαφορετικό σύμπαν -Phoenix. Ένα πράγμα, όμως, το οποίο έχουν εκ των πραγμάτων κοινό λόγω του συγκεκριμένου χαρακτήρα, είναι η ύπαρξη του μακιγιάζ του κλόουν.
Η Nicki Ledermann, η makeup artist που έχει βραβευτεί πολλές φορές για τη δουλειά της σε μεγάλες παραγωγές του Hollywood, όπως The Greatest Showman και The devil Wears Prada, ήταν το άτομο που βρέθηκε πίσω από το μακιγιάζ του Joker του Todd Phillips και μίλησε στο Αμερικανικό Elle για τη διαδικασία που οδήγησε σε ένα από τα πιο πετυχημένα makeup ταινίας και που έκανε τον κόσμο να προσπαθεί να το αντιγράψει στο Instagram για το Halloween -και όχι μόνο.
Μπες στην gallery που βρίσκεται στη συνέχεια για να δεις τι δήλωσε στο Μέσο.
«Έκανα έρευνα στους κλόουν. Νομίζω ότι μέχρι τώρα έχω όλα τα βιβλία που υπάρχουν για κλόουν. Ήταν πολύ συναρπαστικό να βλέπεις όλους τους διαφορετικούς τύπους κλόουν, πηγαίνοντας πίσω στην ιστορία του χρόνου. Ουσιαστικά, κάθε makeup κλόουν έχει δικαιώματα, οπότε πρέπει να εμπνευστείς κάτι διαφορετικό, ίσως να δανειστείς, αλλά όχι να το κάνει ίδιο, όπως στη μουσική ή σε οποιονδήποτε άλλο δημιουργικό τομέα, μία έμπνευση, ένα νοσταλγικό vibe, και να το κάνεις κάτι καινούργιο»
«Κάθε Joker που πέρασε είχε ένα πολύ cool κι ενδιαφέρον στιλ, αλλά μοιραζόταν έναν ίδιον κόσμο. Η ιστορία αυτού του Joker ξεχωρίζει από τους άλλους. Είναι η ιστορία της αρχής του. Δεν έχει εξελιχθεί ούτε στον Joker του Jared Leto, ούτε στου Heath Ledger ούτε στου Nicholson, ούτε σε κανέναν άλλον Joker, και ούτε πρόκειται να γίνει. Αυτή η ιστορία μπορεί να μας πάει σε έναν εντελώς νέο Joker, γιατί δεν είμαστε στον κόσμο των υπερηρώων. Είμαστε στον πραγματικό κόσμο, όπου η ανθρωπότητα, κοντά στα χειρότερά της, οδηγεί την ιστορία και όχι οι υπερδυνάμεις»
Όσο για τα διαμάντια που είναι ζωγραφισμένα γύρω από τα μάτια του, εκείνη είπε: «Αυτά τα διαμάντια είναι ένα πολύ κλασικό look που ενέπνευσε τον κλόουν της Ιταλικής όπερας, έναν κλόουν που δεν είναι τόσο τρομακτικός, αλλά ακόμα αποπνέει κάποια αδυναμία, ακόμη και κάποια αθωότητα»
Όπως αποκάλυψε, μάλιστα, ο Phoenix δεν μπορούσε να κάτσει ακίνητος για πολύ ώρα, γι’ αυτό και είχαν διπλή ομάδα για να φτιάχνει το makeup και την περούκα του στον χρόνο που καθόταν στην καρέκλα -κάτω από 20 λεπτά.
Σε μερικές σκηνές, μάλιστα, έπρεπε να κάνει ο ίδιος το μακιγιάζ του, γι’ αυτό σχεδιάστηκε ένα makeup που μπορούσε να κάνει ο καθένας. Η makeup artist του έδειξε τον τρόπο κι από εκεί και πέρα το έπαιρνε πάνω του.