Πανελλήνιες 2021: 4 tips που θα «σώσουν» το σώμα και το μυαλό σου στις εξετάσεις

Λίγες ημέρες έμειναν μέχρι το τέλος.

Πανελλήνιες 2021: 4 tips που θα «σώσουν» το σώμα και το μυαλό σου στις εξετάσεις

Λίγες ημέρες έμειναν ακόμη μέχρι την ολοκλήρωση των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, οι οποίες ολοκληρώνονται στις 28 Ιουνίου 2020. Η κατάσταση είναι σίγουρα ψυχοφθόρα και εξαντλητική και εσύ πρέπει να προστατέψεις το σώμα και την ψυχή σου, μέχρι αυτές να ολοκληρωθούν.

Επειδή προφανώς υπάρχει ζωή και μετά τις πανελλήνιες που πρέπει να ζήσεις (και είναι τα καλύτερα χρόνια) έχω τέσσερα tips να σου δώσω για να «σώσεις» το διάστημα αυτό το σώμα και την ψυχική σου υγεία.

Ο ύπνος κάνει καλό

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας όταν ξοδεύεις περισσότερο χρόνο διαβάζοντας. Φτιάξε λοιπόν το πρόγραμμά σου με τέτοιον τρόπο, έτσι ώστε να περισσεύει χρόνος για να ξεκουράσεις σώμα και πνεύμα.

Με αυτές τις βιταμίνες θα ενισχύσεις τον οργανισμό σου στη διάρκεια των εξετάσεων.

Απόφυγε τις τροφές που σου προκαλούν υπνηλία

Ορισμένα τρόφιμα, ακόμα και αν είναι υγιεινά, μπορούν να έχουν χαλαρωτικό αποτέλεσμα και είναι καλύτερο να αποφεύγονται κατά τη διάρκεια των ημερών μελέτης. Τρόφιμα όπως πλιγούρι βρώμης, τυρί σε λωρίδες, ψωμί ολικής αλέσεως και μπανάνες θα είναι υπέροχα για φαγητό πριν πας για ύπνο, αλλά δεν είναι τα καλύτερα για τα επίπεδα ενέργειας σου όλη την ημέρα.

Μην εξαρτάσαι από την καφεΐνη και αναζήτησε τρόφιμα που ενισχύουν την ενέργεια.

Το απόλυτο εγκεφαλικό φαγητό, ο σολομός είναι γεμάτος από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και θα επηρεάσει θετικά όχι μόνο τη μακροπρόθεσμη υγεία σου αλλά και την ενέργεια. Άλλα αντικείμενα στη λίστα είναι quinoa, αυγά, σπόροι chia, πορτοκάλια, μήλα και σπανάκι. Μην ξεχνάς να τρως και μύρτιλα καθώς εκτός από την ενέργεια που σου δίνουν, μακροπρόθεσμα, μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τη μνήμη σου, ώστε να μπορείιε να διατηρείς εύκολα τις πληροφορίες. Εάν αισθάνεσαι υπνηλία, φάε μία τσίχλα, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της ροής του αίματός σου και να σε βοηθήσει να θυμηθείς ορισμένες πληροφορίες.

Κάνε διαλείμματα για να σηκώνεσαι και να κινείσαι

Το να κάθεσαι στην ίδια θέση όλη την ημέρα δεν θα σου προκαλέσει μόνο δυσκαμψία αλλά μπορεί να έχει επιζήμια αποτελέσματα μακροπρόθεσμα. Κάνοντας 10 λεπτά μια βόλτα με τα πόδια ή κάνοντας λίγο stretching μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας σου. Εάν από την άλλη μπορείς να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα στήριξε το βιβλίο σου στον διάδρομο και κάνε επανάληψη όσο γυμνάζεσαι. Θα νιώσεις πολύ καλύτερα βλέποντας ότι μπόρεσες να ολοκληρώσεις δύο πράγματα μαζί.

Θέλεις αισιοδοξία και θετικά vibes; Έχουμε 8 κίτρινα fashion items για να ανανεώσεις τη γκαρνταρόμπα σου.