5 βιταμίνες να ενισχύσεις τον οργανισμό σου για σένα που δίνεις πανελλήνιες

Η περίοδος είναι δύσκολη και πρέπει να σε βοηθήσεις.

5 βιταμίνες να ενισχύσεις τον οργανισμό σου για σένα που δίνεις πανελλήνιες

Η περίοδος των εξετάσεων είναι μία δύσκολη κατάσταση, ειδικά αν μιλάμε για τις πανελλήνιες. Ξέρω πως δεν περιμένεις από εμένα για να σου πω πόσο φορτωμένη είναι η περίοδος αυτή, ούτε όμως και για να σου ανεβάσω το ηθικό.

Τίποτα δεν θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, γιατί κανένας δεν μπορεί να καταλάβει πραγματικά τι περνάς. Είμαι όμως εδώ για να σου πως πώς πρέπει να ακούς το σώμα σου και το μυαλό σου και να μην πιέζεσαι. Αν δεν τρως καλά γιατί δεν προλαβαίνεις, υπάρχουν βιταμίνες που μπορείς να πάρεις σαν συμπληρώματα διατροφής και παρακάτω θα μάθεις όσα χρειάζεται να ξέρεις.

Αν δίνεις πανελλήνιες δες εδώ και 5 quotes που θα σου δώσουν την ώθηση για τις εξετάσεις.

Πολυβιταμίνες

Αν σκοπεύεις να ξεκινήσεις να παίρνεις βιταμίνες ας είναι αυτές η αρχή. Miια πολυβιταμίνη συνδυάζει διαφορετικές βιταμίνες, μέταλλα και συμπληρώματα που απαντώνται συνήθως στα τρόφιμα. Εάν από τη διατροφή σου λείπει μια συγκεκριμένη, αυτό μπορεί να το αντισταθμίσει. Επίλεξε μια πολυβιταμίνη που περιέχει τα βασικά: βιταμίνη A, C, D, E, K, Folic Acid και B12. Όσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά στη βιταμίνη, τόσο το καλύτερο.

Βιταμίνη D3

Ήλιος=D3. Ωστόσο, όταν έρχεται ο χειμώνας, μπορεί να σου λείπει. Εάν δεν είσαι συνεχώς στον ήλιο (κάτι που μπορεί να είναι επιβλαβές από μόνο του), θα πρέπει να επενδύσεις στη βιταμίνη D3. Θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα και θα βοηθήσει το σώμα σου να απορροφήσει ασβέστιο.

Ιχθυέλαιο

Ξέρω ότι αυτό δεν ακούγεται πολύ ωραίο, αλλά το σώμα σου θα σε ευχαριστεί. Το ιχθυέλαιο περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βελτιστοποιούν τη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Για να μη σου πω ότι αυτά τα οξέα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Βιταμίνη β-12

Ξέρω ότι αυτή η βιταμίνη μπορεί να βρεθεί μέσα σε μία πολυβιταμίνη, αλλά αν θέλεις να αυξήσεις την ενέργεια και τη διάθεσή σου, σκέψου να πάρεις αυτό το συμπλήρωμα μόνο του.

Βιταμίνη C

Εάν τρως τα φρούτα και τα λαχανικά σου όπως πρέπει, μην ανησυχείς για αυτό το συμπλήρωμα. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι δεν καταναλώνουν τις προτεινόμενες μερίδες αυτών των τροφίμων. Συμπλήρωσε το ημερήσιο όριο βιταμίνης C με ένα συμπλήρωμα.

Ξέρεις τι θα συμβεί στο σώμα σου αν πίνεις κάθε μέρα χυμό πορτοκάλι;

Η βιταμίνη C είναι ένα βασικό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία των κυττάρων σου από παράγοντες όπως ο καπνός και η ακτινοβολία. Αυτή η προστασία βοηθά στην καταπολέμηση της πιθανότητας καρδιακών παθήσεων και καρκίνου, μεταξύ άλλων ασθενειών.