Πώς θα ξέρεις αν έχεις κατάθλιψη ή αν περνάς φάση; 4 πράγματα που μπορεί να σε μπερδέψουν

Η ψυχική υγεία μπορεί να είναι περίπλοκη

Πώς θα ξέρεις αν έχεις κατάθλιψη ή αν περνάς φάση; 4 πράγματα που μπορεί να σε μπερδέψουν

Το να διαγνωστείς με κατάθλιψη μπορεί να είναι περίπλοκο. Γιατί; Γιατί μερικές φορές υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή ανάμεσα στα προβλήματα ψυχικής υγείας και στα προβλήματα που απλά δεν σε κάνουν να νιώθεις και πολύ ο εαυτός σου.

Επειδή λοιπόν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να σε μπερδέψουν και να νομίζεις πως έχεις κατάθλιψη, παρακάτω θα μάθεις ποιες καταστάσεις είναι αυτές που μπορεί να σε βγάλουν εκτός εαυτού και να σε κάνουν να νιώθεις άσχημα.

Ξέρεις ποιες είναι οι 4 τροφές που σου προκαλούν κατάθλιψη; Θα σου πούμε εμείς

Έλλειψη ύπνου

Όταν είσαι κουρασμένη, το σώμα σου χάνει μέρος της ικανότητάς του να ρυθμίζει τα συναισθήματα. Προσπάθησε να κοιμηθείς τουλάχιστον οκτώ ώρες τη νύχτα.

Αδιαθεσία

Είσαι εξαντλημένη και δεν έχεις καθόλου όρεξη να φας; Ίσως να περνάς κάποια ίωση και να μην το ξέρεις. Καλό θα ήταν να δεις τον γιατρό σου.

Ορμόνες

Η διάθεσή σου μπορεί να υποστεί φυσιολογικές διακυμάνσεις λόγω του τι συμβαίνει στο σώμα σου. Έχεις οικογενειακό ιστορικό προεμμηνορροϊκό σύνδρομο; Μπορεί να είσαι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις αλλαγές. Ρώτησε τον γυναικολόγο σου να σου δώσει συμβουλές.

Χρήση αλκοόλ ή απαγορευμένων ουσιών

Αυτά επηρεάζουν τους νευροδιαβιβαστές του εγκεφάλου σου και μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις πραγματικά down. Χρειάζεσαι βοήθεια για να τα σταματήσεις; Συζήτησε με την οικογένειά σου ή τον γιατρό σου.