Αυτά είναι τα tips που πρέπει να ακολουθήσεις για να μην πάρεις κιλά την περίοδο των γιορτών

Φέτος, μην πάρεις κιλά!

 
Αυτά είναι τα tips που πρέπει να ακολουθήσεις για να μην πάρεις κιλά την περίοδο των γιορτών

Θα έχεις παρατηρήσει ότι συνήθως μετά τις γιορτές μπορεί να έχεις πάρει, όχι μόνο όμορφα δώρα, αλλά και ένα-δύο κιλάκια. Εδώ σου έχουμε τα κατάλληλα tips που αν τα ακολουθήσεις πιστά δεν θα πάρεις κιλά τις φετινές γιορτές .

1. Πες όχι στις εξαντλητικές δίαιτες!
Θα έχεις δει και εσύ αυτές τις δίαιτες εξπρές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Με τις δίαιτες αυτές το μόνο που θα καταφέρεις είναι να παγώσεις τον μεταβολισμό σου. Αν έχεις ανάγκη για ένα σωστό διατροφικό πλάνο συμβουλέψου ένα διατροφολόγο.

 2.Φτιάξε ένα πλάνο
Αν είσαι μία προσωπικότητα που πέφτει εύκολα σε διατροφικές ατασθαλίες και θέλεις να προσέξεις ιδιαίτερα την περίοδο των γιορτών τότε δεν έχεις παρά να φτιάξεις ένα πλάνο. Μέσα στο πλάνο σου επίλεξε μόνο δύο μέρες της εβδομάδας όπου θα έχεις τα ελεύθερα γεύματα σου. Αυτό θα σε βοηθήσει ώστε να αποφύγεις την κατακράτηση υγρών και την υψηλή πρόσληψη θερμίδων.

3. Προσοχή στις μερίδες σου
Κάτι σημαντικό που θα πρέπει να θυμάσαι τις γιορτές είναι να ελέγχεις τις ποσότητες του φαγητού που θα καταναλώσεις. Προσπάθησε να μην το παρακάνεις και να μην γεμίσεις το πιάτο σου με όλα τα φαγητά που υπάρχουν πάνω στο τραπέζι.
 
4.Μην ξεχνάς να πίνεις νερό
Γενικά σε καθημερινή βάση θα πρέπει να καταναλώνουμε πολύ νερό. Τώρα την περίοδο των  γιορτών πριν καθίσεις στο εορταστικό τραπέζι πιες ένα ποτήρι νερό. Αυτό θα σε βοηθήσει να περιορίσεις την όρεξή σου.
 
5.Κάνε σωστή επιλογή στα γλυκά.
Είναι λογικό την περίοδο των γιορτών το τραπέζι να έχει και τα γλυκίσματα του. Η σωστή επιλογή ανάμεσα στα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα γλυκά είναι τα μελομακάρονα. Τα μελομακάρονα φτιάχνονται απο υγιεινά συστατικά, όπως ελαιόλαδο, καρύδια και μέλι, τα οποία μπορείς να τα καταναλώσεις και στην καθημερινότητά σου.
 
6. Μην βιάζεσαι όταν τρως
Προσπάθησε να μην καταναλώνεις βιαστικά το φαγητό που υπάρχει στο πιάτο σου. Με αυτόν τον τρόπο θα αντιληφθείς ότι χορταίνεις χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσεις μεγάλη ποσότητα φαγητού.
 
 
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης