Ένα 15λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής υπόσχεται... τους πιο γραμμωμένους κοιλιακούς ever

Τι θα έλεγες αν σου βρίσκαμε τρόπους για να γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου και εύκολα και γρήγορα;

Ένα 15λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής υπόσχεται... τους πιο γραμμωμένους κοιλιακούς ever

Ετοιμάσου για ένα ακόμη σύντομο αλλά super αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής, που θα σε κάνει να κοιτάζεσαι σε λίγο καιρό στον καθρέφτη και να αναρωτιέσαι γιατί δεν το είχες ανακαλύψει τόσο καιρό!

Οι ασκήσεις που θα δεις στο παρακάτω βίντεο έχουν διάρκεια μόλις 15 λεπτά και στοχεύουν στους κάτω, μεσαίους και άνω κοιλιακούς. Δεν απαιτείται εξοπλισμός, επομένως είναι η τέλεια προπόνηση για να την κάνεις στο σπίτι τα Σαββατοκύριακα που έχεις άπλετο ελεύθερο χρόνο.

15 λεπτά αρκούν για να γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου (video)

Αν, λοιπόν, λατρεύεις αυτή την αίσθηση καψίματος στους κοιλιακούς μετά από μια προπόνηση, δεν έχεις παρά να πάρεις το στρώμα σου και να ξεκινήσεις εδώ και τώρα!

Όλες οι λεπτομέρειες της προπόνησης

- Διάρκεια: 15 λεπτά
- Ένταση: Χαμηλή
- Χωρίς εξοπλισμό
- Άσκηση 50 δευτερόλεπτα, ξεκούραση 10 δευτερόλεπτα
- Όχι επανάληψη

programma gymnastikis3

Τόλμησέ το ακόμα και αν είσαι αρχάρια!

Είτε είσαι αρχάρια στη γυμναστική, είτε πιο προχωρημένη, αυτό είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείς να επιχειρήσεις σε όποια κατάσταση fitness κι αν βρίσκεσαι.

Ωστόσο, θα πρέπει να είσαι πλήρως οργανωμένη και ενημερωνένη πριν ξεκινήσεις την προπόνηση, ώστε να αποδώσεις καλύτερα και να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς.

Γι' αυτό ξεκίνα σταδιακά και αρκέσου για αρχή να κάνεις την προπόνηση δύο φορές την εβδομάδα. Μόλις δυναμώσουν οι μυς σου, θα μπορείς να αυξήσεις τις μέρες προπόνησης χωρίς να κινδυνεύεις.

Και μπορεί αυτή η προπόνηση να μην απαιτεί εξοπλισμό, στη photo gallery παρακάτω, όμως, θα δεις διάφορα μικροόργανα γυμναστικής που θα σου χρειαστούν σε άλλες, ενδεχομένως πιο απαιτητικές, προπονήσεις.