Η μία και μοναδική άσκηση που σφίγγει όλο το κορμί (video)

Στις πρώτες προσπάθειες ίσως δυσκολευτείς, αλλά μετά θα δεις το αποτέλεσμα στο σώμα σου και θα πετάς από χαρά!

Η μία και μοναδική άσκηση που σφίγγει όλο το κορμί (video)

Όταν πήγαινα στο σχολείο δεν μπορώ να πω ότι αγαπούσα τη γυμναστική. Η ώρα της γυμναστικής ήταν για μένα κάτι σαν διάλειμμα από τα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά και μια αγγαρεία. Όχι δεν ήμουν τεμπέλα, αν αυτό σκέφτεσαι. Απλώς δεν είχα βρει το είδος γυμναστικής που να με εξιτάρει.

Το βρήκα πολύ αργότερα στα early 20s και από τότε… είμαι fitness-holic! Σου μιλάω, φυσικά, για το pilates και την αγαπημένη μου άσκηση, τη σανίδα, που θέλω να κάνω ξανά και ξανά!

Σου αρέσει να χορεύεις; Κάνε αυτές τις 5 ασκήσεις

Σανίδα για… κορμί λαμπάδα

Δεν πίστευα ότι το σώμα μου θα άλλαζε ριζικά από τη μέρα που ξεκίνησα το pilates. Πάντα είχα λίγη κοιλίτσα και καμπύλες στους γλουτούς… Μετά από έναν μήνα πιλάτες, όμως, οι κοιλιακοί μου άρχισαν να είναι κάτι παραπάνω από ορατοί, όπως και άρχισα να έχω πιο σφιχτά πόδια. Απίστευτο, αλλά πέρα για πέρα αληθινό.

Ομολογώ ότι η άσκηση που βοήθησε σε αυτό ήταν μία: η σανίδα. Λέω για αυτήν την άσκηση κατά την οποία στέκεσαι μπρούμυτα και «κρατάς» το έδαφος με τα χέρια και τα πόδια. Σφίγγεις… από την κορυφή ως τα νύχια. Δεν το φαντάζεσαι, ούτε και μπορείς καλά-καλά να το συνειδητοποιήσεις αυτό που σου λέω, αλλά έτσι είναι.

Η σανίδα, μάλιστα, έχει πολλές παραλλαγές και στο βίντεο θα τις δεις αναλυτικά. Όχι τίποτα άλλο, δηλαδή, αλλά για να μη βαριέσαι να κάνεις τα ίδια και τα ίδια.

Ξεκίνα ομαλά

Είναι βέβαιο πως την πρώτη φορά που θα κάνεις σανίδα δεν θα αντέξεις πάνω από 10 δευτερόλεπτα σε αυτήν τη στάση. Σε όλους συμβαίνει αυτό, οπότε μην αγχώνεσαι!

Με τον καιρό, όμως, και με την εξάσκηση θα καταφέρεις ακόμα και ρεκόρ χρόνου να κάνεις. Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος σου για να βλέπεις σταδιακά το σώμα σου να αλλάζει προς το καλύτερο.

Να σου πω εγώ πώς ξεκίνησα; Τις πρώτες μέρες δεν άντεχα ούτε 5 δευτερόλεπτα, σιγά-σιγά ο χρόνος μου αυξήθηκε μέχρι που κατάφερα το επικό- για μένα – 2.54! Ναι, δύο λεπτά και πενήντα τέσσερα δευτερόλεπτα έμεινα σταθερή στη σανίδα μου.

Εντάξει, ο μέσος χρόνος που κάνω γενικά είναι γύρω στα δύο λεπτά, αλλά… το ρεκόρ ήταν ρεκόρ.

Ξεκίνα, λοιπόν, κι εσύ με σανίδα και θα δεις πολύ σύντομα την πιο ωραία εκδοχή του κορμιού σου!

Cover photo: unsplash.com