Τέσσερις ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά σε δεκαπέντε λεπτά

Η teen queen blogger σου δείχνει 4 εύκολες ασκήσεις για την κοιλιά

Τέσσερις ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά σε δεκαπέντε λεπτά

Σήμερα έχουμε τρελό πρόγραμμα για να χτίσουμε τέλειους κοιλιακούς εύκολα από τη σιγουριά του σπιτιού μας και χωρίς να χρειαστούμε όργανα γυμναστικής. Ο Νοέμβριος είναι ήδη εδώ και τι καλύτερο να φτιάξουμε τώρα το σώμα που ονειρευόμαστε για το καλοκαίρι του 2020!

Εγώ εσένα σκέφτομαι να ξέρεις μιας και κάθε χρονιά μετά το Πάσχα τρέχουν όλοι σαν τρελοί στα γυμναστήρια με την ψυχή στο στόμα. ΕΜΕΙΣ όμως ΟΧΙ! 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ 15’ 

*1 ΑΣΚΗΣΗ 20 reps 
*2 ΑΣΚΗΣΗ 20 reps 
*3 ΑΣΚΗΣΗ 30 reps 
*4 ΑΣΚΗΣΗ 20 reps 

 


Για πάμεεεεεεε!!!! 

MY SOCIAL MEDIA PLATFORMS: 
https://www.instagram.com/afroditipetrinoli/