Έλληνες φοιτητές δημιούργησαν εικονικό χωριό για το απόλυτο beauty shopping

Ο εθνικός τελικός του φοιτητικού διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm 2021 πραγματοποιήθηκε ψηφιακά και ανέδειξε την ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό στο Παρίσι.

Έλληνες φοιτητές δημιούργησαν εικονικό χωριό για το απόλυτο beauty shopping

Κάθε φορά που ένα δικό μας παιδί, ένας Έλληνας και μια Ελληνίδα, καταφέρνει να διακριθεί σε πανελλήνιους, ευρωπαϊκούς και διεθνείς διαγωνισμούς νιώθουμε όλοι περηφάνια, έτσι δεν είναι; Αυτό αισθανόμαστε και τώρα με τα αποτελέσματα του φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm 2021.

Η ομάδα L’Or VR - αποτελούμενη από τους Κατσόγιαννη Μαριέττα, Λιάσκο Μάριο και Πολυχρονιάδου Σοφία- ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του εν λόγω διαγωνισμού, κερδίζοντας την ευκαιρία για μία θέση στον διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο στο Παρίσι, με τη συμμετοχή 65 χωρών.

Η ιδέα της νικήτριας ομάδας αφορά στη δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία περιλαμβάνει ένα εικονικό χωριό, που απαρτίζεται από τρισδιάστατα καταστήματα. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους avatar, το οποίο τους εκπροσωπεί στην online περιήγησή τους στα συγκεκριμένα καταστήματα. Εκεί, μπορούν να δουν, να δοκιμάσουν μέσω του Try-on service της L’Oréal και να αγοράσουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Παράλληλα, στα avatars δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας με άλλους παρευρισκόμενους online χρήστες και συμβουλευτικής συζήτησης με τους συμβούλους ομορφιάς της εταιρείας.

BRANDSTORM 2021 COPYRIGHT LOREAL

Έτσι, ανάμεσα στις χώρες που θα ταξιδέψουν από όλο τον κόσμο για το διεθνή τελικό, θα βρεθεί και η ελληνική ομάδα L’Or VR, η οποία επιλέχθηκε ανάμεσα σε 3 ομάδες φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στον τελικό του Brandstorm 2021, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί για το τελικό βραβείο L'Oréal Intrapreneurship, που περιλαμβάνει τρίμηνη πρακτική στο Παρίσι, στα κεντρικά γραφεία της L'Oréal στο Station F, το μεγαλύτερο startup campus στον κόσμο.  

Η ομάδα L’Or VR κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε 3 ακόμη ομάδες από φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και παρουσίασε την ιδέα της ψηφιακά στην επιτροπή κρίσης, που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της  L'Oréal Hellas και συγκεκριμένα από τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Κωνσταντίνα Τζόκα, CMO, και Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων. Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά, τηρώντας τα μέτρα ασφάλειας COVID-19 για όλους τους συμμετέχοντες.

Φέτος, φοιτητές από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να «Εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας» και να εξερευνήσουν τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως μέντορές τους digital experts της L'Oréal. Ως στόχο έχουν να βρουν καινοτόμες λύσεις, που θα επανεφεύρουν τη διαδικτυακή εμπειρία αγορών και θα την εξελίξουν σε κάτι εντελώς νέο, συναρπαστικό, διαδραστικό και διασκεδαστικό, μέσα από την εφαρμογή των πιο πρωτοποριακών τάσεων ψηφιακών υπηρεσιών.

Για πρώτη φορά, οι φοιτητές είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν τρεις υποκατηγορίες θεμάτων για να εργαστούν:

  1. εφεύρεση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών,
  2. εφεύρεση νέων επιχειρηματικών μοντέλων και
  3. εφεύρεση νέων εμπειριών εμπνευσμένες από την τάση της ψυχαγωγίας.

Τα τελευταία χρόνια, ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm έχει εξελιχθεί από ένα διαγωνισμό μάρκετινγκ σε μια ανατρεπτική τεχνολογική πρόκληση, που αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία της L’Oréal, να γίνει κορυφαία εταιρεία στο Beauty Tech, διαδίδοντας τις αξίες και τις δεσμεύσεις της για Πάθος, Καινοτομία, Επιχειρηματικό Πνεύμα, Ευρύτητα Πνεύματος, Αναζήτηση για Αριστεία και Υπευθυνότητα.

Cover photo: @lorealparis

Διάβασε ακόμα: Γαλλικό μανικιούρ: 10 nail art με χρώμα ιδανικά για όλο το καλοκαίρι