Μη φρικάρεις - 5 tips για να χαλαρώσεις και να πας σωστά προετοιμασμένη στις σχολικές εξετάσεις

Η «μεγάλη ώρα» έφτασε και υπάρχουν τρόποι για να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου.

Μη φρικάρεις - 5 tips για να χαλαρώσεις και να πας σωστά προετοιμασμένη στις σχολικές εξετάσεις

Η αντίστροφη μέτρηση για τις φετινές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις έχει ξεκινήσει. Τη Δευτέρα 23 Μαΐου 2022 το κουδούνι θα σημάνει την έναρξη των εξετάσεων οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 15 Ιουνίου. Λίγο αργότερα, στις 2 και 3 Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι Πανελλήνιες όπου οι υποψήφιοι θα κληθούν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για να εισαχθούν στη σχολή της επιθυμίας τους.

Εάν ανήκεις στα κορίτσια που τα έχει καταβάλλει το άγχος και το στρες, είμαστε εδώ για εσένα. Αρχικά ο πανικός δεν βοήθησε ποτέ κανέναν γι'αυτό το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χαλαρώσεις και να φτιάξεις το πρόγραμμά σου. Όσο καλύτερα οργανωθείς, τόσο καλύτερη ψυχολογία και απόδοση θα έχεις στις εξετάσεις. Σήμερα θα μοιραστούμε μαζί σου μερικά πολύ απλά αλλά σωτήρια tips.

Πήζεις πάλι στο διάβασμα; 7 ιδέες διακόσμησης του γραφείου που θα σου φτιάξουν τη διάθεση

5 tips για να χαλαρώσεις πριν τις ενδοσχολικές εξετάσεις

exetaseis1

1) Κοίτα μπροστά

Μην σκέφτεσαι όλα αυτά που δεν ξέρεις. Ποτέ δεν θα τα μάθεις όλα και πάντα θα νιώθεις ότι θα μπορούσες να γνωρίζεις περισσότερα. Την ώρα που δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, έχεις τη δυνατότητα να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό για να πετύχεις όλα όσα θέλεις στο μέλλον.

2) Φρόντισε τον εαυτό σου

Κατανάλωσε πολλά φρούτα και λαχανικά, κοιμήσου αρκετά και προσπάθησε να είσαι όσο πιο συγκεντρωμένη γίνεται.

3) Μπες σε πρόγραμμα

Φτιάξε ένα πρόγραμμα μελέτης το οποίο θα ακολουθήσεις όσο πιο πιστά γίνεται. Φρόντισε να κάνεις μικρά διαλείμματα για ανάπαυση ή για να δεις αγαπημένα πρόσωπα. Απόφυγε τα άσκοπα τηλεφωνήματα και τα social media.

4) Η επανάληψη είναι το παν

Όσες περισσότερες φορές διαβάσεις κάτι, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να τα αποστηθίσεις καλύτερα. 

5) Πες ναι στην ενσυνειδητότητα

Η ενσυνειδητότητα περιλαμβάνει χαλάρωση και θετική σκέψη, τα οποία θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις ήρεμη πριν και κατά τη διάρκεια μιας εξέτασης.

Πηγή κεντρικής: pexels.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Έχεις διάβασμα; Αυτή η slow playlist θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να ξεκινήσεις ASAP

Μη φρικάρεις με το διάβασμα - 6 tips για γρήγορη και αποδοτική μελέτη