Τα tips που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Δώσε στον οργανισμό σου ό,τι χρειάζεται με σωστή διατροφή, σωστό ύπνο και άσκηση!

Τα tips που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Εκτός από την πανδημία του covid-19 που θερίζει στη χώρα μας, το κοινό κρυολόγημα και η γρίπη συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους. Το πλύσιμο των χεριών, η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων θα σε προφυλάξουν από τον κορονοϊό, όχι όμως από τη γρίπη και το κρυολόγημα. 

Το καλύτερο λοιπόν που μπορείς να κάνεις αυτή την περίοδο (εκτός από το να φοράς παντού μάσκα), είναι να ενισχύσεις τοανοσοποιητικό σου σύστημα. Πώς θα το καταφέρεις αυτό; Συνέχισε να διαβάζεις και θα μάθεις τα πάντα.

Τι είναι το ανοσοποιητικό σύστημα και τι κάνει;

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις τι είναι το ανοσοποιητικό σου σύστημα και τον σκοπό του. Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι ουσιαστικά ένα σύστημα που μας βοηθά να παραμένουμε υγιείς, να καταπολεμούμε τις λοιμώξεις και να θεραπευόμαστε όταν ερχόμαστε σε επαφή με ιούς. Η διατροφή, το άγχος, ο ύπνος και η άσκηση επηρεάζουν άμεσα το πόσο καλά λειτουργεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα, ειδικά εν μέσω πανδημίας.

pagosmia_imera_diatrofis.jpg

Ισορροπημένη διατροφή σημαίνει καλή υγεία και τέλεια διάθεση - Πώς θα τα καταφέρεις

Πώς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Οι επτά ώρες ύπνου κάθε βράδυ και η μείωση του άγχους είναι δύο εύκολοι τρόποι για να βελτιώσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα, καθώς ο κακός ύπνος και τα υψηλά επίπεδα στρες επηρεάζουν αρνητικά την ικανότητα του σώματός σου να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις. Η ξεκούραση είναι αναγκαία για να ξεκουράζεις το σώμα αλλά και το πνεύμα σου.

 

Η έλλειψη ύπνου κάνει κακό μελλοντικά με αποτέλεσμα το σώμα σου να μη μπορεί να καταπολεμήσει ασθένειες και παθογόνους οργανισμούς. Το ίδιο ισχύει και για το άγχος. Γι’ αυτόν τον λόγο, είναι πολύ σημαντικό να κρατάς το άγχος υπό έλεγχο.

 

Η άσκηση μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Όταν ασκείσαι, το σώμα σου δυναμώνει. Μπορείς να τρέξεις, να περπατήσεις, να κάνεις 10 λεπτά διατάσεις ή ό,τι άλλο σε ευχαριστεί. 

Ποιες τροφές μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου συστήματος

Το φαγητό μπορεί επίσης να επηρεάσει το πόσο καλά λειτουργεί το ανοσοποιητικό σου σύστημα, αλλά δεν υπάρχει ακριβής λίστα με τα τρόφιμα που πρέπει να τρως. Προσπάθησε να περιορίσεις την ποσότητα των επεξεργασμένων τροφών και τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και ζάχαρη.

Μην κάνεις περιοριστικές δίαιτες, καθώς αυτές μπορεί να οδηγήσουν σε ανεπάρκειες θρεπτικών συστατικών, οι οποίες μπορεί να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στον τρόπο λειτουργίας του ανοσοποιητικού σου συστήματος.

Η κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν φυσικά βιταμίνη C (εσπεριδοειδή, φυλλώδη λαχανικά και γλυκοπατάτες, για παράδειγμα) και ψευδάργυρο (κόκκινο κρέας, όσπρια, ξηροί καρποί και σπόροι) μπορεί να βοηθήσουν. Εναλλακτικά, μπορεί να βοηθήσουν και τα συμπληρώματα διατροφής.

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Unsplash

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής της Dua Lipa για να διατηρεί το σώμα της

Back to school: 10 υγιεινά σνακ που μπορείς να φτιάξεις εύκολα στο σπίτι