Πώς θα ξεκινήσεις να τρως υγιεινά τώρα!

Να από που πρέπει να ξεκινήσεις

Πώς θα ξεκινήσεις να τρως υγιεινά τώρα!

Στη ζωή ενός εφήβου έχει πολλές πιέσεις: Είναι σημαντικό να πάρεις 20 σε εκείνο το διαγώνισμα, να είσαι καλή σε έναν αγώνα βόλεϊ ή να χωρέσεις σε εκείνο το φόρεμα που θέλεις να βάλεις στη γιορτή του σχολείου.

Τα χρόνια αυτά της εφηβείας σου είναι από τα πιο απαιτητικά χρόνια της ζωής σου αλλά και αυτά στα οποία θα πρέπει να βάλεις κάποιες βάσεις για την υπόλοιπη ζωή σου. Το να μάθεις να κάνεις υγιεινές επιλογές είναι πολύ σημαντικό επειδή θα επηρεάσει και την υπόλοιπη ζωή σου.

Μία καλή στρατηγική είναι να ξεκινήσεις με το πρωινό. Υπάρχουν πιο υγιεινές επιλογές για ένα γρήγορο και εύκολο πρωινό που θα σε χορτάσει και θα σου προσφέρει θρεπτικά στοιχεία, εκτός από την γνωστή τυρόπιτα. Μπορείς να δοκιμάσεις να φας μία μπανάνα, ένα μήλο ή ένα πορτοκάλι, ή να φτιάξεις ένα smoothie με φρούτα από την προηγούμενη ημέρα.

Ακόμα και αν θέλεις να συνεχίσεις να τρως κάτι άλλο για πρωινό, όπως τα δημητριακά με γάλα, φρόντισε να προσθέσεις μία υγιεινή πινελιά και να βάλεις στο γάλα και αποξηραμένα φρούτα ή κάτι άλλο θρεπτικό.

Γενικά δε θα πρέπει να παραλείπεις το πρωινό, ειδικά όταν με το τρέξιμο που κάνεις ανάμεσα στα φροντιστήρια και τις άλλες δραστηριότητες μπορεί να χάσεις και το μεσημεριανό και το μοναδικό γεύμα που θα κάνεις μέσα στην ημέρα να είναι το βραδινό.