5 εύκολοι και νόστιμοι τρόποι να τρως περισσότερα λαχανικά

Η σαλάτα δεν είναι ο μόνος τρόπος για να τα προσθέσεις στη διατροφή σου.

5 εύκολοι και νόστιμοι τρόποι να τρως περισσότερα λαχανικά

Κακά τα ψέματα κορίτσια, όλες γνωρίζουμε πως τα λαχανικά είναι ένα από τα πιο σημαντικά τρόφιμα που πρέπει να υπάρχει ιδανικά σε κάθε γεύμα της ημέρας. Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν βοηθούν στη λειτουργία του οργανισμού και μας προφυλάσσουν από ασθένειες αφού ενισχύουν σημαντικά το ανοσοποιητικό μας. 

Περισσότερα λαχανικά, καλύτερη υγεία

via GIPHY

Οκ, μπορεί μερικά να μην είναι όλα τους και τόσο γευστικά και ίσως στην ιδέα του να τα φας αηδιάζεις. Για παράδειγμα εγώ δεν μπορούσα να φάω ντομάτα μέχρι τα 17 μου, γεγονός που μετάνιωσα λίγα χρόνια αργότερα.

Μαγειρεύω μόνη OMG! Οι συνταγές που έσωσαν τη φοιτητική μου ζωή

 

Αν θες να σου δώσω μια συμβουλή, αυτή είναι να κάνεις την καρδιά σου «πέτρα», να δοκιμάσεις περισσότερα λαχανικά και να σκεφτείς όλα τα οφέλη που σου προσφέρουν. Εγώ είμαι εδώ για εσένα γι' αυτό θα μοιραστώ μαζί σου κάποιους εύκολους τρόπους για να βάλεις τα λαχανικά στη διατροφή σου και να απολαμβάνεις νόστιμα πιάτα.

5 τρόποι για να τρως περισσότερα λαχανικά

1) Δοκίμασε νέες σούπες

Μπορείς να προσθέσεις λαχανικά στην αγαπημένη σου μανιταρόσουπα ή να δοκιμάσεις ακόμη και κρύες σούπες. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές και συνταγές που αξίζει να δοκιμάσεις.

 

2) Πες ναι στον πουρέ

Βάλε τα λαχανικά σου στο μπλέντερ (κουνουπίδι, μπρόκολο γλυκοπατάτα, κλπ.) και άλεσέ τα. Αντικατάστησε το ρύζι με αυτά. Πολύ καλύτερη επιλογή.

3) Φτιάξε γευστικά smoothies

Βάλε σπανάκι, ντοματίνια ή ό,τι άλλο σου αρέσει στο μπλέντερ για να φτιάξεις χυμούς λαχανικών και νόστιμα smoothies.

4) Όταν βγαίνεις έξω για φαγητό δοκίμασε νόστιμες σαλάτες

Μια σαλάτα μπορείς να τη φας στο γραφείο (αν εργάζεσαι), αλλά ακόμα και στη σχολή. Τα θρεπτικά συστατικά που θα σου δώσει και τα ιχνοστοιχεία, είναι όλα όσα χρειάζεσαι για να πάρεις ενέργεια και να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Σαλάτα και για μεσημεριανό, σαλάτα και για βραδινό. Όσο πιο μικρά κομμένα τα λαχανικά, τόσο πιο εύκολα θα τα τρως.

5) Δοκίμασε ένα νέο λαχανικό κάθε μήνα

Προσπάθησε να δοκιμάσεις όλα τα λαχανικά που είχες απαρνηθεί τα προηγούμενα χρόνια. Είμαι σίγουρη ότι αρκετά από αυτά θα σε ενθουσιάσουν και θα θέλεις να τα τρως συνέχεια στο άμεσο μέλλον.

Πηγή φωτογραφιών: pexels.com