Χωρίς air-condition στον καύσωνα; 4 κόλπα για να δροσιστείς

Τι να κάνεις αν ζεσταίνεσαι πολύ και δεν έχεις κλιματιστικό στο σπίτι;

Χωρίς air-condition στον καύσωνα; 4 κόλπα για να δροσιστείς

Το καλοκαίρι είναι από τις αγαπημένες μας εποχές, αλλά πάντα έρχεται σετ με τη ζέστη. Και δεν λέω, η ζέστη είναι απαραίτητη στην εποχή αυτή, αλλά όχι όταν το θερμόμετρο φτάνει τους 40 βαθμούς κελσίου. Τότε μιλάμε για καύσωνα, τον οποίο δεν μπορεί να αντέξει κανένας φυσιολογικός άνθρωπος.

Το καλοκαίρι αυτό βιώνουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες και η σκέψη που κυριαρχεί στο μυαλό μας είναι μόνο μία. Ή σπίτι με φουλ κλιματιστικό ή όλη μέρα σε μία παραλία και μέσα στη θάλασσα.

Στο μεταξύ αν βγεις βόλτα με τις φίλες σου δες 5 μίνι φορέματα που δεν θα βαρεθείς να φοράς αυτό το διάστημα.

Τι γίνεται όμως όταν δεν έχεις κλιματιστικό στο σπίτι και προφανώς δεν μπορείς να περάσεις όλη τη μέρα σου στην παραλία; Υπάρχει τρόπος να δροσιστείς;

Υπάρχουν τέσσερα tips που μπορείς να ακολουθήσεις και που θα σε βοηθήσουν να την παλέψεις μέσα στον καύσωνα.

Ενυδάτωσε τον εαυτό σου

Όταν ζεσταίνεσαι και έχεις εξάψεις, η ενυδάτωση είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για να δροσιστείς, δηλώνει ο Wendell Porter, ανώτερος λέκτορας στη γεωργική και βιολογική μηχανική στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα.

Η θερμοκρασία του νερού δεν έχει σημασία αφού το σώμα σου θα το θερμάνει, πρόσθεσε. Εάν το σώμα σου υποφέρει από τη ζέστη και χρειάζεται να δροσιστεί, δεν μπορεί να το κάνει χωρίς αρκετή υγρασία, καθώς το σώμα ψύχεται με ιδρώτα.

Κάνε ένα κρύο ντους ή μπάνιο

«Το να κάνεις ένα κρύο ντους ή μπάνιο βοηθά να δροσίσεις το σώμα σου, μειώνοντας τη θερμοκρασία σου», αναφέρει ο Porter.

Για ένα πιο δροσερό μπάνιο, δοκίμασε σαπούνι μέντας. Η μενθόλη στο έλαιο μέντας ενεργοποιεί τους υποδοχείς του εγκεφάλου που λένε στο σώμα σου πως κάτι που τρως ή αισθάνεσαι είναι κρύο.

Χρησιμοποίησε ζεστές κομπρέσες στον λαιμό ή τους καρπούς σου

Τοποθέτησε ένα κρύο πανάκι ή σακούλες πάγου στους καρπούς σου ή τύλιξέ το γύρω από το λαιμό σου για να κρυώσει το σώμα σου. Αυτά τα σημεία σφυγμού είναι περιοχές όπου τα αιμοφόρα αγγεία είναι κοντά στο δέρμα, οπότε θα δροσιστείς πιο γρήγορα.

Κοιμήσου σε σεντόνια με ύφασμα που «αναπνέει»

Το βαμβάκι είναι ένα από τα πιο αναπνέοντα υλικά, έτσι τα βαμβακερά σεντόνια ή κουβέρτες θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν να  παραμείνεις δροσερή όλη τη νύχτα.