5 γρήγορα σνακ για να μην τσιμπολογάς φαγητά που δεν πρέπει όταν πεινάς

Πώς θα έχεις πάντα κάτι γευστικό για να τσιμπολογάς.

5 γρήγορα σνακ για να μην τσιμπολογάς φαγητά που δεν πρέπει όταν πεινάς

Φυσικά και χρειάζεσαι σνακ για να περάσεις τη μέρα σου. Ο οργανισμός σου απαιτεί ενέργεια ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις απαιτήσεις της καθημερινότητας και για αυτό δεν αρκούν μόνο τα κυρίως γεύματα. Μερικές γευστικές, πιο μικρές επιλογές, που μπορείς να έχεις δίπλα σου στο κρεβάτι ή ακόμα και μέσα στην τσάντα σου -όταν με το καλό τελειώσει η καραντίνα- θα σου λύσουν τα χέρια και δε θα αφήσουν την πείνα να σε ενοχλεί.

Σήμερα, λοιπόν, βρήκαμε 5 σνακ που φτιάχνονται πολύ γρήγορα και είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά, για όλες εκείνες τις μέρες που είτε δεν έχεις και πολύ χρόνο είτε βαριέσαι να ασχοληθείς.

1. Σάντουιτς με μήλο και βούτυρο ξηρού καρπού, για φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

 

2. Mix ξηρών καρπών και μαύρης σοκολάτας, για βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά.

 

 3. Hummus jars, για μαγνήσιο, υγιή λιπαρά και πρωτεΐνη.

 

4. Σουβλάκια με μοτσαρέλα και ντοματίνια, για ασβέστιο και λυκοπένιο (σ.σ. ισχυρό αντιοξειδωτικό). 

 

5. Bento snack box, για φυτικές ίνες, υγιή λιπαρά και πρωτεΐνη.


Για περισσότερη έμπνευση, δες τις φωτογραφίες στην παρακάτω gallery.