Πώς θα κάνεις το πρωινό ξύπνημα να μοιάζει παιχνιδάκι

Τέλος στις απουσίες την πρώτη ώρα του μαθήματος.

Πώς θα κάνεις το πρωινό ξύπνημα να μοιάζει παιχνιδάκι

Κακά τα ψέματα φίλη μου, καμία από εμάς δεν αγαπά το πρωινό ξύπνημα. Πόσο μάλλον όταν αυτό είναι υποχρεωτικό 5/7 για τις ανάγκες της καθημερινότητας. Από την Δευτέρα ως την Παρασκευή ο ήχος του ξυπνητηριού μας γύρω στις 7 το πρωί, γίνεται το πρώτο πράγμα που ακούμε και χαιρόμαστε #ΝΟΤ, αφού πρέπει να ετοιμαστούμε για το σχολείο.

Το γεμάτο υποχρεώσεις πρόγραμμά σου σίγουρα απαιτεί έναν σωστό και καλό ύπνο το λιγότερο για 8 ώρες ώστε να έχεις ενέργεια την επόμενη ημέρα. Αν ανήκεις σε αυτές που δίνουν μάχη κάθε πρωί με το ξυπνητήρι τους, συνέχισε να διαβάζεις. Βρήκαμε και συγκεντρώσαμε μερικά tips για να μπορέσεις να σηκώνεσαι λίγο πιο εύκολα κάθε πρωί και να γλιτώσεις τις απουσίες την πρώτη ώρα του μαθήματος.

1) Μην βλέπεις τηλεόραση ή το κινητό σου για πολύ ώρα μετά τις 8 το βράδυ. Η έκθεση στο μπλε φως που προέρχεται από τις οθόνες καταστέλλει την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης που σχετίζεται με τον ύπνο. Θα κάνεις πολύ πιο ποιοτικό ύπνο και θα σηκωθείς αρκετά πιο εύκολα.

2) Βάλε το ξυπνητήρι σου όσο πιο μακριά μπορείς. Ιδανικά στην άλλη άκρη του δωματίου σου ώστε να αναγκαστείς να σηκωθείς για να το κλείσεις. 

3) Προσπάθησε να έχεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου. Αν κοιμάσαι την ίδια ώρα κάθε μέρα, το σώμα σου θα συνηθίσει να ξυπνάει επίσης την ίδια ώρα κάθε πρωί.

4) Μην τρως πολύ βαριά πριν τον ύπνο. Είναι πολύ πιο βασικό απ'όσο νομίζεις. Ο ύπνος μετά από ένα ελαφρύ γεύμα είναι πολύ καλύτερος, το ίδιο και το ξύπνημα.

Αυτά από εμένα για την ώρα. Επειδή όμως δεν θέλω ποτέ να πέφτει η διάθεσή σου, αφήνω εδώ το πιο fun και αγαπημένο τραγούδι (με διαφορά!) για το θέμα του ύπνου.