Δαγκώνεις τα χείλη σου από άγχος για τις εξετάσεις; Πώς θα το σταματήσεις

Βρήκαμε τις λύσεις για αυτό το πρόβλημα ομορφιάς.

Δαγκώνεις τα χείλη σου από άγχος για τις εξετάσεις; Πώς θα το σταματήσεις

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο περιστασιακά να δαγκώνουμε τα χείλη μας όταν είμαστε νευρικές ή ανήσυχες. Η αλήθεια όμως είναι πως μελλοντικά αυτό γίνεται μια συνήθεια που δύσκολα μπορούμε να ξεφορτωθούμε. Ωστόσο είναι απαραίτητο να σταματήσεις οριστικά αυτό το λάθος αφού μπορεί να οδηγήσει σε πληγές, ερυθρότητα, ακόμη και αιμορραγία των χειλιών σου.

Σε περίπτωση που δαγκώνεις συνεχώς και για αρκετό καιρο τα χείλη σου, θα χάσουν το φυσικό τους χρώμα και σίγουρα θα γίνουν πιο σκούρα με την πάροδο του χρόνου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα καταλήξεις με ξηρά και σκασμένα χείλη, με αποτέλεσμα τα κραγιόν σου να μην στρώνουν ομαλά πάνω στο τραχύ δέρμα. Δεν υπάρχει όμως λόγος να ανησυχείς, γιατί εμείς έχουμε μερικές συμβουλές που μπορούν να σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από τη συνήθεια του δαγκώματος των χειλιών σου μια για πάντα.

1) Πες ναι στην απολέπιση

Ακριβώς όπως και το υπόλοιπο σώμα, το δέρμα στα χείλη έχει αρκετά νεκρά κύτταρα. Έτσι, είναι απαραίτητο να φροντίζεις για την απολέπιση των χειλιών σου ώστε να τα διατηρήσεις λεία και μαλακά. Επένδυσε σε ενα scrub ή δοκίμασε το απαλό τρίψιμο των χειλιών με ένα μείγμα ζάχαρης και ελαιολάδου, το οποίο μπορεί να κάνει τη διαφορά.

2) Συχνή ενυδάτωση

Αν δαγκώνεις συνεχώς τα ξηρά και σκασμένα χείλη σου, κρατήσέ τα καλά ενυδατωμένα για να αποφύγεις την ανεπιθύμητη αφυδάτωσή. Αγόρασε ένα ενυδατικό lip balm ή άπλωνε συχνά μέσα στην ημέρα μικρή ποσότητα βαζελίνης.

3) Ανακάλυψε την αιτία

Λάβε υπόψιν τις καταστάσεις που σε κάνουν να δαγκώνεις τα χείλη σου ολοένα πιο συχνά. Εάν οφείλεται στο έντονο στρες πχ λόγω των εξετάσεων, προσπάθησε να ηρεμήσεις και να αδειάσεις το μυαλό σου πηγαίνοντας μια βόλτα ή μιλώντας σε κάποια φίλη.