Τα πιο υγιεινά και νόστιμα σνακ για τη βόλτα ή το σχολείο

Μένει μόνο να διαλέξεις

Τα πιο υγιεινά και νόστιμα σνακ για τη βόλτα ή το σχολείο

Trendy επιλογές για snacks που θα σε χορτάσουν στο πρώτο διάλειμμα και θα σου δώσουν όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι έως το τελευταίο κουδούνι.

Ορίστε λοιπόν 8+1 (παν)εύκολα, χορταστικά και υγιεινά σνακ που μπορείς να πάρεις μαζί σου στο σχολείο ή τη βόλτα.

1) Σπιτικές μπάρες δημητριακών με σοκολάτα: Δημιούργησε στην κουζίνα…ή τουλάχιστον βάλε τη μαμά σου! Πρόσθεσε στις μπάρες σου κομμάτια σοκολάτας ή τσιπς καρύδας για να τις απογειώσεις.

2) Κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί Philadelphia και γαλοπούλα: Μια all-time classic, επιλογή αναβαθμισμένη με μοντέρνες πινελιές.

3) Φρουτοσαλάτα με ξηρούς καρπούς: Πολύχρωμα φρούτα που σου αρέσουν, κομμένα σε ένα μπολ με mix ξηρών καρπών. Μιλάμε για boost!

4) Κλασικό σάντουιτς ή τοστ με τυρί – γαλοπούλα – ντομάτα – μαρούλι: Εύκολο – υγιεινό – χορταστικό. Γιατί όχι;

5) Αραβική πίτα με κατίκι – αβοκάντο – ντομάτα: Αν είσαι και φαν του MasterChef, σίγουρα θα το επιλέξεις. Απόλαυση και ενέργεια σε ωραίο πακέτο.

6) Σακουλάκι με mix ξηρών καρπών: Όλη η ενέργεια που χρειάζεσαι σε ένα σνακ. Δοκίμασε να προσθέσεις και αποξηραμένα φρούτα. Εύκολο, γρήγορο και πρακτικό.

7) Παστέλι: Είτε συσκευασμένο είτε χειροποίητο. Ευκολάκι, χορταστικό και γευστικό. Τέλειο.

8) Φρούτα εποχής: Πάντα στη μόδα και άκρως θρεπτικά. Τι άλλο να ζητήσεις;

9) Απόφυγε τις «εύκολες» λύσεις όπως τα σφολιατοειδή και τα γλυκά του κυλικείου. Πολλή ζάχαρη και λίγη ενέργεια, συμφέρει;

Από την Κλειώ Δ. Χούπη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Μ.Med.Sc Παθολογία της Κύησης

 www.kleiochoupi.comhttps://www.instagram.com/kleiochoupi/