4+ 1 ιδέες για πρωινό πριν το σχολείο από την ειδικό

Σούπερ γρήγορες επιλογές για πρωινό

4+ 1 ιδέες για πρωινό πριν το σχολείο από την ειδικό

Το σχολείο ξεκίνησε και οι ημέρες σου πλέον είναι γεμάτες με δραστηριότητες. Σχολείο, φροντιστήριο, ποδαρόδρομος και αθλήματα θα δοκιμάσουν τις αντοχές σου. Το πρωινό είναι αυτό που θα σου δώσει την ενέργεια χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της ημέρας. Βρες το κουράγιο και σήκω 5 λεπτά νωρίτερα από το κρεβάτι.

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Χούπη σου δίνει 5 υγιεινές και σούπερ γρήγορες επιλογές για πρωινό:

1) Γάλα με δημητριακά: All-time classic επιλογή. Προσοχή στις ποσότητες αλλά κυρίως στην επιλογή των δημητριακών καθώς πολλά κρύβουν τόνους ζάχαρης.

2) Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Επέλεξες να κοιμηθείς 5 λεπτά περισσότερο και δεν υπάρχει δικαιολογία! Ευτυχώς μπορείς να πάρεις ένα κουλούρι από το φούρνο της γειτονιάς ή από το κυλικείο του σχολείου και ξεμπέρδεψες. Συνδύασε το με ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι.

To διάβασες αυτό; Ποιά τρόφιμα πρέπει να καταναλώνεις για να εξαφανίσεις τα σπυράκια

3) 1 ποτήρι γάλα με 1 μπάρα δημητριακών: Ένας συνδυασμός, όλη η ενέργεια.

4) 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και ένα τοστ: Το πιστό σου τοστάκι με τυρί – γαλοπούλα και ο φρεσκοστυμμένος χυμός θα σου δώσουν το boost που χρειάζεσαι.

5) Overnight oats: H πιο χορταστική και trendy επιλογή! Overnight oats έτοιμα σε 5 λεπτά! Βάζεις από το βράδυ σε ένα μπολ γάλα ή γιαούρτι – βρώμη – chia ή λιναρόσπορο (προαιρετικά) – κομμένη μπανάνα. Ξυπνάς, τρως, η μαμά σου με ευχαριστεί. Η γεύση θα σε εκπλήξει!

Από την Κλειώ Δ. Χούπη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Μ.Med.Sc Παθολογία της Κύησης

www.kleiochoupi.com

https://www.instagram.com/kleiochoupi/?hl=el