3 στάσεις ύπνου για να μειώσεις τους πόνους της περιόδου

Μερικοί τρόποι για να κοιμηθείς πιο άνετα το βράδυ

3 στάσεις ύπνου για να μειώσεις τους πόνους της περιόδου

Οι πόνοι και οι κράμπες περιόδου είναι κάτι που επηρεάζει από λίγο έως πολύ τις περισσότερες γυναίκες και παρά το ότι προσπαθούν με διάφορους τρόπους, όπως χαμομήλι, θερμοφόρες, κλπ, για να ανακουφιστούν, αυτή η δυσφορία φαίνεται να τις ακολουθεί ακόμη και στον ύπνο τους. Υπάρχουν, όμως, μερικές στάσεις που ευνοούν στο να έχεις έναν ύπνο χωρίς πόνους τις επίμαχες μέρες.

  1. Η στάση του εμβρύου

Η στάση του εμβρύου είναι ίσως η καλύτερη που μπορείς να επιλέξεις, καθώς έτσι μπορείς να μειώσεις την πίεση στους κοιλιακούς και, κατά συνέπεια, να μειωθεί ο πόνος και οι κράμπες που προκαλούνται στην περιοχή.

  1. Ανάσκελα

Όταν κοιμάσαι ανάσκελα, μπορείς να κάνεις μασάζ στην κοιλιά σου και, με αυτόν τον τρόπο, να ανακουφίσεις τον πόνο και τη δυσφορία που νιώθεις πριν σε πάρει ο ύπνος. Αν χρησιμοποιήσεις και κάποιο αιθέριο έλαιο, όπως αυτό της λεβάντας που έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, θα βοηθήσεις ακόμα περισσότερο στην ανακούφιση αυτής της αίσθησης.

  1. Η στάση του παιδιού

Η στάση του παιδιού είναι ουσιαστικά κάτι ανάμεσα σε μπρούμυτα και στη στάση του εμβρύου. Ξαπλώνεις στο κρεβάτι σα να ήταν να κοιμηθείς μπρούμυτα, με το κεφάλι στο πλάι και τα πόδια λυγισμένα και μαζεμένα προς τα εσένα.

Διάβασε επίσης: Σου ήρθε περίοδος ξαφνικά; Να πως πρέπει να το αντιμετωπίσεις