Τηλεκπαίδευση: Tips για να οργανώσεις τον χρόνο σου τώρα που είσαι EveryDay σπίτι

Έτσι δεν θα βγαίνεις εκτός προγράμματος

Τηλεκπαίδευση: Tips για να οργανώσεις τον χρόνο σου τώρα που είσαι EveryDay σπίτι

Μπορεί να «το έχεις» με την τεχνολογία αλλά, το πιθανότερο είναι πως σε ό,τι αφορά στην τηλεκπαίδευση, υπάρχουν στιγμές που νιώθεις πως υπάρχουν πολλά ακόμη που χρειάζεται να μάθεις.

Το να παρακολουθείς μαθήματα για το σχολείο ή τη σχολή, έχει σίγουρα τα καλά του. Για παράδειγμα, το γεγονός ότι μπορείς να μελετάς από την άνεση και τη θαλπωρή του σπιτιού σου είναι σίγουρα σημαντικό. Υπάρχουν όμως, πολλές στιγμές που αισθάνεσαι ότι δυσκολεύεσαι να οργανωθείς και να συγκεντρωθείς. Τα αρχεία με τις online ασκήσεις και σημειώσεις είναι αρκετά και οι περισπασμοί στο σπίτι… έρχονται από κάθε κατεύθυνση.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, να προσπαθήσεις να στραφείς άμεσα σε επιλογές που θα σε βοηθήσουν να οργανώνεις καλύτερα τον χρόνο σου EveryDay τώρα που μένεις σπίτι, προκειμένου να μην βγαίνεις εκτός προγράμματος με τα μαθήματα.

Δοκίμασε να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές και θα βγεις κερδισμένη. Να θυμάσαι πως EveryDay can be a White Day, ακόμη και αν μένεις σπίτι και το «μενού» περιλαμβάνει κάθε ημέρα… τηλεκπαίδευση!

1 Φρόντισε να χρησιμοποιείς κάθε μέρα μια ατζέντα

Υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία μπορούν να σου προκαλέσουν άγχος κατά τη διάρκεια μιας ημέρας και να σε αποδιοργανώσουν από τη μελέτη -και τα οποία δεν μπορείς καν να αντιληφθείς. Μπορεί να σκέφτεσαι πως πρέπει να καθαρίσεις το δωμάτιό σου, μπορεί να έχεις συνεχώς στο μυαλό σου να μιλήσεις με την κολλητή σου, ενδεχομένως να σε απασχολεί το πώς θα μείνεις fit τώρα που… είσαι όλη την ημέρα στο δωμάτιό σου. Απλά και μικρά ζητήματα μπορούν να σε κάνουν να χάσεις πολύτιμο χρόνο από τα μαθήματά σου.
Φρόντισε, λοιπόν, να προμηθευτείς με μία ατζέντα στην οποία θα καταγράφεις EveryDay τα πάντα! Από τα μαθήματα και τις εργασίες που πρέπει να παρακολουθήσεις και να κάνεις στις δουλειές του σπιτιού με τις οποίες πρέπει να ασχοληθείς, την προπόνησή σου στο σπίτι και τις online δραστηριότητες που θα απολαύσεις με τις φίλες σου. Με αυτόν τον τρόπο θα αισθάνεσαι λιγότερο άγχος και περισσότερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση EveryDay. Η καλή ημέρα ξεκινά στο εξής, λοιπόν, με καταγραφή!

tips2

2 Χρησιμοποίησε τα κατάλληλα free apps

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσεις την τεχνολογία τώρα που μένεις σπίτι από το να κάνεις download εφαρμογές που σε βοηθούν να μένεις παραγωγική, οργανωμένη και εντός προγράμματος EveryDay. Ρίξε μια «ματιά» στο Google Play Store και θα ανακαλύψεις πολλά και δωρεάν apps. Από το Todoist που σε βοηθά να μην ξεχνάς όσα θέλεις να κάνεις EveryDay στο Noisli που σου δίνει την ευκαιρία να συγκεντρώνεσαι στη στιγμή και το Headspace, το meditation app με το οποίο θα χαλαρώνεις κάθε ημέρα και θα βάζεις σε τάξη τις σκέψεις σου.

Στα δικά μας αγαπημένα productivity apps περιλαμβάνεται επίσης το Trello, το οποίο θα δημιουργήσει για εσένα ένα περισσότερο εύχρηστο και multitasking περιβάλλον μελέτης και εργασίας, αλλά και το Wunderlist με το οποίο θα βάλεις σε τάξη την κάθε σου ημέρα στο σπίτι, αφού ουσιαστικά σου επιτρέπει να δημιουργείς λίστες για ό,τι σε ενδιαφέρει -και δεν θέλεις να ξεχάσεις.

kafes

3 Δημιούργησε ένα distraction-free περιβάλλον εργασίας

Αν προσπάθησες να οργανώσεις το γραφείο στο δωμάτιό σου, αλλά εξακολουθείς να μην μπορείς να συγκεντρωθείς και βγαίνεις εύκολα εκτός προγράμματος, τότε ενδεχομένως θα χρειαστεί να προσπαθήσεις λίγο περισσότερο. Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις τη δική σου άνετη, EveryDay «γωνιά» μελέτης μέσα στο σπίτι και να φτιάξεις εκεί ένα καθαρό περιβάλλον, μακριά από περισπασμούς.

Απομάκρυνε τα περιττά αντικείμενα από το γραφείο σου και προσπάθησε να μην υπάρχει τίποτα μπροστά σου όταν μελετάς, που μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή. Έτσι δεν θα χάνεις τον πολύτιμο χρόνο σου. Πάνω στο γραφείο πρέπει να υπάρχουν τα απολύτως απαραίτητα, δηλαδή, ο υπολογιστής σου, το κινητό σου (στο mute), μια ατζέντα, ένα στυλό και ένα μπουκάλι με νερό. Ένα αρωματικό κερί ή ένα γλαστράκι με ένα φυτό μπορούν επίσης να λειτουργήσουν ως φυσικά αγχολυτικά. Οτιδήποτε άλλο είναι περιττό.

tips3

4 Μείνε offline με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Θα πίστευες ποτέ πως η ίδια η τεχνολογία θα μπορούσε να σε… γλιτώσει από τις αρνητικές επιδράσεις της τεχνολογίας; Και όμως, πρέπει να το πιστέψεις. Κακά τα ψέματα. Ο βασικός λόγος που βγαίνεις εκτός προγράμματος κάθε ημέρα και δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθείς είναι το smartphone σου και για την ακρίβεια, τα social media. Κάθε λίγο και λιγάκι το χέρι σου πηγαίνει στο κινητό σου και αμέσως αρχίζουν το σκρολάρισμα και το chatάρισμα. Posts στο Facebook, Instagram stories και μηνύματα σε Messenger, Viber και WhatsApp. Το ένα emoticon ακολουθεί το άλλο στα ομαδικά group και ξαφνικά συνειδητοποιείς πως έχει περάσει μια ολόκληρη ώρα και εσύ δεν έχεις κάνει την εργασία σου.

Τα καλά νέα είναι πως μια διαδικτυακή αναζήτηση αρκεί για να βρεις και να κατεβάσεις στο κινητό σου ένα δωρεάν anti-distraction app. Πρόκειται για εφαρμογές που ουσιαστικά σε «μπλοκάρουν» από το να χρησιμοποιείς τα SoMe τις ώρες που εσύ επιλέγεις και κατά τη διάρκεια των οποίων, δεν θέλεις να βγαίνεις εκτός προγράμματος. Όλες οι επιλογές βρίσκονται στα χέρια σου, λοιπόν!

tips5

5 Προσπάθησε να έχεις πάντα δίπλα σου το δικό σου wellness snack corner

Τέλος, ένας παράγοντας που μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή και να σε βγάλει εκτός προγράμματος κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ή της μελέτης σου στο σπίτι είναι το τσιμπολόγημα. Όταν βαριέσαι, αισθάνεσαι μια έντονη ανάγκη να κατευθυνθείς στο ψυγείο ή τα ντουλάπια της κουζίνας και να τσιμπολογήσεις κάτι. Αυτό το πηγαινέλα όμως, σε κάνει να χάνεις χρόνο και σε αποδιοργανώνει. Αυτός είναι ο λόγος που αξίζει να δημιουργήσεις δίπλα από το γραφείο σου το δικό σου snack corner.

Φρόντισε να έχεις πάντα δίπλα σου μερικά υγιεινά σνακ ώστε να μην απομακρύνεσαι συνεχώς από το δωμάτιό σου. Μια μπανάνα, ένα μήλο, μερικά κράκερ, λίγα μπισκότα βρώμης, αλλά και λαχανικά όπως καρότα (που κάνουν καλό και στην όραση), θα λύσουν το πρόβλημα του τσιμπολογήματος και θα σε κρατήσουν -μεταξύ άλλων- μακριά από περισσότερο ανθυγιεινές επιλογές. Εξίσου σημαντικό είναι το να έχεις πάντα δίπλα σου ένα μπουκάλι με νερό το οποίο θα σε βοηθά να παραμένεις ενυδατωμένη EveryDay και θα σε κάνει να μην θέλεις να τσιμπολογάς όλη την ώρα.

tips6

6 Νιώσε άνετα EveryDay

Τέλος, μην ξεχνάς πως αν θέλεις να είσαι κάθε μέρα συγκεντρωμένη και να μην βγαίνεις εκτός προγράμματος με την τηλεργασία, είναι σημαντικό να αισθάνεσαι άνετη EveryDay και στο σπίτι, ακόμη και τις ημέρες της περιόδου σου. Και για να συμβεί αυτό, καλό είναι να φροντίσεις να έχεις πάντα στο πλευρό σου τους κατάλληλους «συμμάχους», δηλαδή τα απαραίτητα EveryDay προϊόντα γυναικείας υγιεινής. Θα σε βοηθήσουν να έχεις περισσότερη αυτοπεποίθηση και να νιώθεις πιο άνετα εκείνες τις ημέρες του μήνα, ό,τι και αν περιλαμβάνει το online και offline πρόγραμμα στο σπίτι. Κάνοντας, λοιπόν, τις καλύτερες επιλογές και σε ό,τι αφορά στην προσωπική σου υγιεινή, θα είσαι σίγουρη πως δεν θα υπάρχει τίποτα που θα αποσπά την προσοχή σου από τα μαθήματα και τις καθημερινές της υποχρεώσεις!

Έξι βήματα αρκούν, λοιπόν, για να οργανώνεις καλύτερα τον χρόνο σου τώρα που είσαι EveryDay στο σπίτι και δεν θέλεις να βγαίνεις εκτός προγράμματος με την τηλεκπαίδευση. Ζήτησε από τους γονείς σου και τα αδέρφια σου να δείξουν κατανόηση και κάνε και εσύ το ίδιο σε ό,τι αφορά στις δικές τους ανάγκες.
Ακόμη και αν η καθημερινότητα σου έχει αλλάξει σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες, από εσένα εξαρτάται το αν θα μετατρέψεις την κάθε ημέρα στο σπίτι σε μια White Day. Προσπάθησε να διατηρήσεις την αισιοδοξία σου, μην ξεχνάς να διασκεδάζεις, διαχειρίσου όσο καλύτερα μπορείς τον χρόνο σου και φρόντισε τον εαυτό σου. Με λίγα λόγια, γίνε και εσύ μέλος του κινήματος των #WhiteDays και δώσε στην EveryDay σου περισσότερη αξία!

Stay tuned διότι έρχονται και άλλα EveryDay tips που θα δώσουν μια ακόμη πιο αισιόδοξη διάσταση στις ημέρες στο σπίτι!