Έξυπνοι και διασκεδαστικοί τρόποι για να γυμνάζεσαι EveryDay με ό,τι υπάρχει στο σπίτι σου

Έξυπνοι και διασκεδαστικοί τρόποι για να γυμνάζεσαι EveryDay με ό,τι υπάρχει στο σπίτι σου

Για τις περισσότερες από εμάς, οι προπονήσεις μας αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, μία fitness «ιεροτελεστία» που μας βοηθά να αποκτήσουμε μία πιο ουσιαστική επαφή αλλά και μία καλύτερη σχέση με το σώμα μας. Ακόμη και αν οι παράξενες συνθήκες που επικρατούν την παρούσα περίοδο δεν μας επιτρέπουν να παραμείνουμε συνεπείς στο καθιερωμένο ραντεβού μας με το γυμναστήριο, εμείς δεν χάνουμε την ευκαιρία να δείξουμε στο σώμα μας την προσοχή και τη φροντίδα που του αναλογεί, ανακαλύπτοντας εναλλακτικούς και σπιτικούς τρόπους σωματικής άσκησης, οι οποίοι μας κρατάνε καθημερινά σε φόρμα και μας βοηθούν να νιώθουμε fit και γεμάτες αυτοπεποίθηση EveryDay!

Παρόλα αυτά, θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην αναφέρουμε πως, επειδή εδώ και καιρό ακολουθούμε τα ίδια προγράμματα γυμναστικής από το σπίτι, έχουμε αρχίσει να… βαριόμαστε επικίνδυνα και έχουμε ξεμείνει από ευρηματικούς και πρωτότυπους τρόπους σωματικής άσκησης. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουμε βέβαια, είναι πως κάνοντας μία σύντομη περιήγηση στα δωμάτια του σπιτιού και ένα καλό ψάξιμο στις ντουλάπες και τα συρτάρια μας, μπορούμε να ανακαλύψουμε τους «συμμάχους» που θα μας παρακινήσουν να μπούμε ξανά σε fitness mood! Άλλωστε, όλες ξέρουμε πως ένας υπερσύγχρονος εξοπλισμός δεν είναι απαραίτητος για να φροντίσουμε το σώμα μας, αρκεί να έχουμε τη διάθεση και την όρεξη να γυμναστούμε.

Εάν και εσύ, λοιπόν, βρίσκεσαι σε μία ανάλογη φάση και ψάχνεις αφορμές για να σηκωθείς επιτέλους από τον καναπέ, παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει μερικές fun προτάσεις για να αξιοποιήσεις τους χώρους του σπιτιού, αλλά και τα αντικείμενα που αυτό περιλαμβάνει, ώστε να συνεχίσεις να πραγματοποιείς τις προπονήσεις σου και να μετατρέπεις την EveryDay σε μία fitness white day γεμάτη αισιοδοξία!

Πραγματοποιώντας push-ups στον πάγκο της κουζίνας                                                                     

Ένα από τα σημεία του σπιτιού που μπορείς να αξιοποιήσεις για τις καθημερινές προπονήσεις σου, είναι ο πάγκος της κουζίνας, αρκεί η προπόνησή σου να μην συμπίπτει χρονικά με την ώρα που… η μητέρα σου μαγειρεύει ή πλένει τα πιάτα. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις, είναι να στηρίξεις τις παλάμες σου στην άκρη του πάγκου, τεντώνοντας τον κορμό και τα πόδια προς τα πίσω, δημιουργώντας έτσι μία νοητή διαγώνιο με το σώμα σου και πατώντας στις μύτες των ποδιών σου. Σε αυτή τη στάση «σανίδα», μπορείς να πραγματοποιήσεις μερικά σετ push ups, γυμνάζοντας τους μύες της κοιλιάς και της πλάτης, τα χέρια και τα πόδια σου.

every2

Προπόνηση ελαστικής αντίστασης με «σπιτικά» λάστιχα

Εάν θέλεις να ανακαλύψεις τα οφέλη της γυμναστικής ελαστικής αντίστασης, είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως δεν είναι απαραίτητο να διαθέτεις τα ειδικά λάστιχα γυμναστικής που υπάρχουν στην αγορά, αρκεί να έχεις κάποιο κολάν ή καλσόν το οποίο δεν φοράς πλέον. Στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις αναρίθμητες ασκήσεις ενδυνάμωσης με λάστιχα, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τη μυϊκή σου δύναμη και ελαστικότητα, καθώς και να εξασκήσεις τις αρθρώσεις σου. Επιπλέον, το καλύτερο με την προπόνηση ελαστικής αντίστασης είναι πως δεν σε περιορίζει καθόλου, αφού μπορείς να την πραγματοποιήσεις όπου εσύ επιθυμείς, στο σπίτι σου ή σε κάποιον εξωτερικό χώρο, αρκεί να έχεις μαζί σου το κατάλληλο εργαλείο.

Αξιοποιώντας την καρέκλα σου για δυνατούς κοιλιακούς

Σε περίπτωση που ο πάγκος της κουζίνας είναι κατειλημμένος, μία σταθερή καρέκλα τραπεζαρίας -χωρίς ροδάκια, μπορεί να γίνει ο «πολύτιμος «σύμμαχός» σου για πιο καλλίγραμμους και δυνατούς κοιλιακούς. Τι θα χρειαστεί να κάνεις; Να ξαπλώσεις με την πλάτη στο πάτωμα και να τοποθετήσεις τις γάμπες σου πάνω στο κάθισμα της καρέκλας. Έπειτα, θα βάλεις τα χέρια στο πίσω μέρος του κεφαλιού και χρησιμοποιώντας του μύες της κοιλιάς, θα σηκώσεις τις ωμοπλάτες σου από το πάτωμα, ακουμπώντας το δεξί σου γόνατο με τον αριστερό σου αγκώνα και επαναλαμβάνοντας την ίδια κίνηση από την άλλη πλευρά. Ειδικότερα τις ημέρες που έχεις περίοδο, η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά για τις ενοχλήσεις που αισθάνεσαι, ενώ χάρη στις σερβιέτες EveryDay, hyperdry, double dry, sensitive και sensitive fresh, οι οποίες σου παρέχουν απόλυτη απορροφητικότητα, κάλυψη και σιγουριά, να είσαι σίγουρη πως θα νιώθεις ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε κάθε σου κίνηση!

Extra tip: Στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις ακόμη περισσότερες ασκήσεις γυμναστικής που χρειάζονται μόνο μία καρέκλα για να τις πραγματοποιήσεις.

Δυνατά χέρια με «σπιτικά» βαράκια που έχεις ήδη

Όσον αφορά στη γυμναστική με βαράκια, τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα, καθώς χρειάζεται να βρεις κάποιο αντικείμενο το οποίο θα είναι αρκετά βαρύ, ώστε να ανταποκρίνεται στο level της προπόνησης που έχεις συνηθίσει. Σε κάθε περίπτωση, οι επιλογές είναι αρκετές, ενώ εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να επιλέξεις εκείνη που αντιστοιχεί στις ανάγκες σου. Μπορείς να γυμναστείς χρησιμοποιώντας γεμάτα μπουκάλια απορρυπαντικών πλυντηρίου, μπουκάλια νερού ή αναψυκτικών, χάρτινες συσκευασίες από ζάχαρη ή αλεύρι, ακόμη και ογκώδη βιβλία. Εάν το βάρος των παραπάνω αντικειμένων δεν είναι το επιθυμητό, μπορείς να γεμίσεις σακούλες με αντικείμενα, μέχρι να φτάσεις τα κιλά που απαιτεί η προπόνησή σου.

every3

Σε κάθε περίπτωση, να θυμάσαι πως μπορείς πάντα να κάνεις αυτό που θέλεις, αρκεί να σκέφτεσαι δημιουργικά και… out of the box! Ακόμη και τις ημέρες που έχεις περίοδο, δεν έχεις να αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα, αφού έχοντας για «σύμμαχό» σου τις σερβιέτες EveryDay XL, που σου παρέχουν extra μήκος για extra προστασία, θα νιώθεις πιο σίγουρη από ποτέ. Πιο συγκεκριμένα, τα διπλά φτερά που διαθέτουν, δημιουργούν απόλυτη εφαρμογή με το εσώρουχό σου και σου προσφέρουν ενισχυμένη προστασία από τυχόν διαρροές. Επιπλέον, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία Center Plus με διευρυμένο πυρήνα στο κέντρο είναι σούπερ αποτελεσματικές, ενώ είναι δερματολογικά ελεγμένες και με πιστοποίηση Oeko-Tex® Standard 100, για απουσία βλαβερών ουσιών. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο τύπους καλυμμάτων, τον Sensitive με βαμβάκι ή τον Hyperdry, ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου.

Κλείνοντας, να θυμάσαι πως όποια από τις παραπάνω προτάσεις και αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι μέσα από το πρόγραμμα που θα επιλέξεις, να νιώθεις γεμάτη αυτοπεποίθηση με το σώμα σου, αλλά και #RealEveryDay! Να είσαι σίγουρη πως είναι ο μόνος τρόπος για να κάνεις το body positive κίνημα ένα κομμάτι της καθημερινότητάς σου και να οδηγείσαι EveryDay ένα βήμα όλο και πιο κοντά στην καλύτερη δυνατή εκδοχή σου.

Stay tuned γιατί θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη EveryDayTeen άρθρα, τα οποία θα σου φανούν εξαιρετικά χρήσιμα!

                                                 #WhiteDays #EveryDay #RealEveryDay